معرفی محصولات

تفاوت کره بادام زمینی ساده با کرانچی چیست؟

کره بادام زمینی کرانچی

قبل از اینکه تفاوت کره بادام زمینی ساده را با کره بادام زمینی کرانچی بیان کنیم اجازه دهید معنی لغت کرانچی را بررسی کنیم.

کرانچی به چه معنی است؟

کرانچی (Crunchy) یک اصطلاح انگلیسی به معنی ترد و شکننده است و به چیزی اطلاق می شود که هنگام خرد شدن صدا بدهد. در واقع تمام خوراکی هایی که هنگام خورد شدن در زیر دندان صدای تیزی می دهند و به اصطلاح ترد هستند، کرانچی محسوب می شوند. در تصویر زیر می توانید برخی از این خوراکی ها را بیابید. چیپس، پفک و چوب شور، همگی کرانچی محسوب می شوند.

انواع کرانچی

کره بادام زمینی کرانچی چیست؟

حال که با مفهوم کرانچی آشنا شدیم، می توانیم حدس بزنیم که کره بادام زمینی کرانچی چگونه خواهد بود. در این محصول، بر خلاف نوع ساده آن، مقداری تکه های بادام زمینی وجود دارد تا در هنگام خوردن آن، در زیر دندان بتوانید ذرات بادام زمینی را حس کنید. این حس برای کسی که در حال خوردن آن است، یک حس جذاب ایجاد می کند تا ذرات بادام زمینی را در زیر دندان های خود حس کند و لذت خوردن را چند برابر کند. وقتی شما کره بادام زمینی ساده را می خورید، تنها مشغول خوردن یک خوراکی با طعم بادام زمینی هستید. ولی وقتی کره بادام زمینی کرانچی را می خورید، شما مشغول خوردن خود بادام زمینی هستید.

کره بادام زمینی کرانچی

خرید کره بادام زمینی کرانچی و ساده

در زیر می توانید انواع کره بادام زمینی را تهیه بفرمایید. توجه داشته باشید که نوع کرانچی آن با در آبی رنگ مشخص شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *